HACCER BB BEAUTY CREAM VE GÜNLÜK BAKIM KREMİ ~~

HACCER BB BEAUTY CREAM VE GÜNLÜK BAKIM KREMİ ~~

Selam güzeller :) 
İlk inceleme yazım, Haccer marka bb krem ve günlük bakım kremi üzerine olsun istedim. Ben bu markayla yeni tanıştım. Beni instagram'dan takip edenler görmüştür, Sarsal Kozmetik alışverişimde edindim bu ürünleri. BB'nin tam boyunu aldım, günlük bakım kremi testerlarını da Sarsal Kozmetik'in sahibi Mustafa Bey verdi. Güleryüzleri ve ilgileri için buradan tekrar teşekkür ediyorum kendilerine. 

"NATURAL DEVRİM" sloganıyla %100 dogal oldugunu iddia eden bu marka, Helal sertifikasına sahip. 
Açıkçası benim için olmazsa olmaz diyebilecegim bi ürün olmadı bu BB cream. Fazla bi kapatıcılıgı yok fakat zaten günlük olarak kullandıgım icin öyle fazla bi kapatıcılık, maske gibi bi duruş istemiyordum. Bu yönden gayet iyi. Ayrıca içeriginin bitkisel ve %100 doğal olması icimin rahat etmesini saglıyor. Problemli, karma-yağlı bir cilde sahibim ve allerjen bi durumla karşılaşmadım. Bendeki dark rengi. Yapısı diger BB'lere göre biraz daha katı. Garip bir kokusu var fakat rahatsız etmiyor. Siz de hafif, günlük kullanabileceginiz, dogal görünüm veren ve içerigi en az zararlı BB krem veya baska çeşit kozmetik ürün arayışındaysanız, HACCER marka ürünleri bi araştırın derim. Haa az kalsın unutuyordum, HACCER BB cream, SPF\FPS 50 plus+ koruma özelliğine sahip. Evet dogru okudunuz 50 :) 40 ml olan bu ürünü SARSAL KOZMETİK'ten uygun fiyata edinebilirsiniz.

Gelelim günlük bakım kremineee.. :)
Bende 4 adet krem testerı vardı ve bir paketini sanırım 7 kez falan kullandım. Öyle bereketli bi testerdı :) Bana cok yaglı geldi cildim de yaglı oldugu icin sanırım fakat nemlendirme olarak ve makyaj bazı olarak kullanıldıgında gercekten cok iyi sonuclar alıyorsunuz. Cok katı bi kıvamı ve BB kremden daha yogun bi kokusu var fakat dedigim gibi beni rahatsız etmedi. BB kremi tekrar alırım bitince fakat günlük bakım kremine daha karar veremedim ama sevdigimi söyleyebilirim. Kuru cilde sahipseniz çok iyi bi ürün. Sadece ben yaglı ciltli oldugum icin biraz tereddütte kaldım. 
Evet kızlar ilk yazımın sonuna geldik :) aynı markanın %100 dogal icerikli yüz temizleme jeli,yüz ve vücut güneş kremi,vücut bakım kremi ve ayak bakım kremlerine de bi göz atın derim ben ;) 
Herkese keyifli ve bakımlı günler diliyorum, en kısa zamanda başka ürünlerle görüşmek üzere .. :):)

3 yorum:

  1. Bu markayı ilk kez duyuyorum hemen araştıracağım fazla bilgi göz çıkarmaz :))

    YanıtlaSil
  2. Canım mutlu oldum sagol :) Bulamazsan hemen haberdar et, göndereyim sana ;)

    YanıtlaSil
  3. bende bu ürünün günlük bakım kremini kullanıyorum. cildim yağlı ve kremde yağlı bir yapıya sahip fakat cildinizin yağ oranını arttırmıyor yanı sıra dengeliyor diyebilirim. cildim sivilceli bir süre sonra cildim pürüzsüzleşti. (not:siyah noktaları silvilceye cevirip geçiriyor. başlarda sivilce artışı gözlemlerseniz korkmayın en fazla 15 günlük bir süreç )

    YanıtlaSil