MUA HEAVEN AND EARTH PALETTE incelemesi

Merhaba güzellerr .. :) 
Bugün sizlerle MUA HEAVEN AND EARTH PALETTE incelemesi yapacağız :)
Öncelikle genel bir görünümünü paylasayım sizinle..






Bu paleti ben instagram.com/pelliniofficial 'in yaptıgı çekilişle kazandım ne kadar şanslıyım di mi :)
Tek cümleyle özetleyecek olursam; HARİKA BİR PALET !!!
Tam gece renkleri ve birbirine ton olarak çok yakışan renklerden oluştugu icin göz makyajınızda bir bütünlük saglıyor ve başka hiçbir renk veya palete ihtiyaç duymuyorsunuz ... Pelin Hanım'a buradan tekrar teşekkür ediyorum :)
Swach'larına gelecek olursak ; 



Ben kolumda bu şekilde gösterdim. umarım az da olsa anlaşılıyordur çünkü bazsız şekilde görüyorsunuz şu an.
Palet çok güzel bi palet. Tozutma,dökülme vs. yapmiyor. Gece makyajında kullanmak şart degil çünkü ben günlük makyajımda da kullanıyorum. Hele ki tam sonbahar-kış aylarındayız ki oohhh tadından yenmiyo valla :) Açık renkleini baz olarak kullanıyorum ve tabiki kaş altlarının olmazsa olmazları ! Öyle yani :) çok güzel :) 
Gratis'in yılbaşı indirimini bekliyorum put a lid on id far bazı almak icin. Dilerseniz bazlı olarak renklere tekrar bakarız :)
Palette ablamın da gözü var ama cık cık virmem :) beraber kardeş kardeş kullanıyoruz şimdilik :) 
Yani demem o ki güzeller; paleti bulursaniz, denk gelirseniz, alsam mi almasam mi demeyin, ALIN !



Ama belki bu paletin renkleriyle alakalı kafanız karışabilir hani hemen hemen aynı tonlar, günlük kullanabilir miyim ki falan derseniz de MUA markasının diger paletlerine göz atabilirsiniz.
Mua markasıyla ben bu paletle tanıştım. Diger paletlerine de görsel olarak baktım ve gerçekten çok güzel renkler,renk karışımları var. Bu şekıide 12'li olarak farklı renklerinden alabilirsiniz. Ama MUA bence gerçekten başarılı !
Vakit ayırıp okudugunuz icin çookk teşekkür ederim,umarım bi faydam dokunmuştur :)
Başka yayınlarda görüşmek üzere güzeller, kendinize iyi bakın ... :)

2 yorum: