Wet n wild Poster Child Paletle Makyaj :)

   Selam kızlaarrr ... :) Bugün nasılız ? Umarım herkes çok iyidir, bomba gibidir. :)
   Geçenlerde gecenin bi vakti canım sıkıldı, kalktım makyaj yaptım :) Renkli bi makyaj olsun dedim ve hazır yeni elime ulaşmışken de, Wet n wild'in Poster Child paletini elime alıverdim. :) Hani şu rengarenk olan palet var ya (görseli için bir önceki posta bakabilirsiniz), mavili,pembeli,sarılı,yeşilli olan papağan palet. Heh işte o palet. :)
   Önce makyajımın görüntüsünü paylaşayım mı ? Ayy çok heyecanlıyım inşallah beğenirsiniz. :)

wet n wild rimmel wake me up real techniques makyaj

   Nasıl sizce ? Beğendiniz mi ? Eleştirilere her zaman açığım kızlar, olumlu-olumsuz fikrinizi belirtirseniz mutlu olurum. :)
   Şimdi gelelim bu makyajda kullandığım ürünlereeee ... Bu arada ilk kez bir makyaj yazısı yazıyorum, umarım becerebilirim. Sürç-ü lisan edersek affola efenim şimdiden. :)
   
wet n wild rimmel wake me up real techniques makyaj

   İlk önce yüzümü güzelce nemlendirdim arkadaşlar. Nemli cilt, güzel bir makyajın olmazsa olmazıdır. Bu makyajda fondoten, BB-CC krem vs. kullanmadım. Yalnızca Rimmel London WAKE ME UP concealer kullandım.
   Makyaja THE BALM-PUT A LİD ON IT far bazıyla başladım. Bazın göz kapağına yerleşmesi gerektiğinden dolayı, ilk işlem baz sürmek oluyor.
  Baz kıvama gelirken kaşlarıma geldi sıra. Kaş kalemi olarak NASCİTA markasının kaş kalemini kullandım. Bu kalemi diğer pahalı markalardan daha başarılı buluyorum.
   Kaşları da hallettikten sonra, sıra geldi concealer sürmeye. Göz altlarıma, burnuma yukarıdan aşağı bir çizgi halinde, biraz alnıma, burun-dudak arasına ve çeneme ürün alıp, bunları bir makyaj süngeriyle, pıt pıt hareketlerle yedirdim.
   Gelelim şimdi en zor kısma, yani göz makyajına. :)
   İlk önce, makyajın olmazsa olmazı, WET N WİLD BRULEE far uyguladım. Bu far, göz kapağımdaki damarlı görünümü silip, renk eşitliği sağladı.
   Daha sonra palet içindeki aplikatörle soldan üçüncü renk olan nar çiçeği rengini, göz pınarıma en yakın kısma uyguladım fakat tüm göz kapağımı bu renkle kapatmadım, yalnızda göz pınarıyla orta kısma yakın bi yerin arasına uyguladım.
   Bu arada unutmadan, iki parça bant kesip, kirpiklerimin bittiği yere paralel olacak şekilde, eyeliner kuyruğunu uzattığımız kısma doğru yapıştırdım. Bu işlem makyajımın dağılmadan, keskin bir şekil almasını sağlayacak.
   Nar çiçeği farı uyguladıktan sonra, paletin sağ en altında bulunan lacivert rengini aplikatöre alıp, nar çiçeği farın dibinden başlayarak göz kapağımın tam orta kısmına yine kısa bir çizgi halinde uyguladım.
   Daha sonra, paletin sol en alt kısmında bulunan siyah(füme) rengini aldım ve göz kapağımın en son kısmına uyguladım. İşte bu kısım en önemli kısmı. Aplikatörü bant yardımıyla hizalayıp, farın hangi yükseklikte sivri olmasını istiyorsam, farı sürmeye bant dibinden göz kapağına doğru olacak şekilde çizgi gibi sürdüm. Tabi içini doldurarak yaptım bu ışlemi.
   Sonrasında temiz bir fırçayla farlar arasındaki keskin renk farklarını yumuşatmak için, hafif şekilde farları karıştırdım. Bu işlemi sert yaparsanız farlar birbirine tanamen karışacak ve renkler birbirine girecektir. Aman dikkat !
   Gelelim crease(katlanma) bölgesine. Bu kısma, paletteki sarı renk farı uyguladım. Bu işlemi fırçayı gayet serbest, rahat hareketlerle uyguladım.
   Kaş altlarıma denk gelen boş kısma ise, sol üstteki toz pembe farı uyguladım. 
   Far ve renk düzeninden emin olduktan sonra, yapıştırdığım bantları dikkatli bir şekilde çıkardım ve tam istediğim sivri görüntüyü elde ettim.

   Sıra geldi alt kirpik diplerime. Göz altımın son kısmını. sivri görünümü bütünlemesi amacıyla, NOTE siyah göz kalemini yine yarım bir kekilde uyguladım ve sonrasında AVON'un makyaj fırçasıyla siyahlığı dağıtıp, buğulu bir görünüm elde ettim. 
   Orta kısma, AVON COLOR TREND turkuaz renkli göz kalemini uyguladım. 
   Ve göz pınarıma NASCİTA markasının kırmızı renkli göz kalemini uyguladım ve göz içime de AVON COLOR TREND silver renkli göz kalemini sürdüm.

   NASCİTA kirpik kıvırıcıyla kirpiklerimi kıvırdım ve ESSENCE I LOVE EXTREME mascara uyguladım. Alt kirpiklerime ise NYC SKY RISE mascara uyguladıktan sonra(her iki mascara da iki kat uygulandı) göz makyajımı tamamladım.

   Allık olarak ise, İNSTAIN SWISS DOT uyguladım ve ruj olarak ise, WET N WİLD BARE IT ALL isimli nude rengini sürdükten sonra, makyajımı tamamladım.

   
   İşte böyleeee ... :) Çok güzel anlatamadım kabul ediyorum, umarım az da olsa fikir olmuştur sizlere. :) Bayağı uzun bir yazı oldu ama inşallah makyajımı da, yazımı da beğenmişsinizdir, emeğiniz için çok teşekkürler. :)
   
   Bir başka yayında görüşmek üzere güzeller, kendinize çok iyi bakın ... :)


2 yorum:

  1. bende de var bu paletten, yaz için çok güzel makyaj yapılır diye aldım, tam kafamdaki makyajı yapmışsınız, çok güzel olmuş cıvıl cıvıl. ben henüz deneyip blogumda yorumlamadım ama sizinki başarılı olmuş :) sevgiler =)
    www.evriminblogu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yaz için ideal :) Çok teşekkür ederim, sizin de makyajınızı görmek isterim :)

      Sil